OTHER (NON-UT) GAMES

Discussion in 'On The Field' started by Chop, Sep 14, 2019.

  1. moondog_LFZ

    moondog_LFZ 2,500+ Posts

    I think it's the climate.
    Pale skin with dark circles under their eyes.
    And generally psychologically depressed.
    Not enough sun or something.
     
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  2. BevoJoe

    BevoJoe 10,000+ Posts

    OSU field goal. Now 38-31 UU leads, 3rd Qtr.
     
  3. Chop

    Chop 10,000+ Posts

    Lead in the pipes.
     
    • Agree Agree x 1
  4. WorsterMan

    WorsterMan 10,000+ Posts

    Well crap, osu ties it 38-38.
     
    Last edited: Jan 1, 2022
  5. Giovanni Jones

    Giovanni Jones 1,000+ Posts

    38 all. Much more enjoyable to watch than a blowout.
     
    • Agree Agree x 1
  6. txhorn_et

    txhorn_et 500+ Posts

    Cameron ain’t rising after that head pounded off the turf.
     
  7. Chinstrap

    Chinstrap 1,000+ Posts

    I worked with Ohio people and traveled Ohio for many years. The one word that best describes them is arrogant.
    They have zero reason to be arrogant, but they are. It is a fact.
    So why in the hell is homer Herbie announcing this game?
     
    • Agree Agree x 2
  8. HalRex

    HalRex 250+ Posts

    Rising just got knocked the F out. Arms straight out after his head hit the turf. Hope he’s ok.
     
  9. wadster

    wadster 5,000+ Posts

    Rising on the ground not moving. Hit his head pretty hard on the fall.
     
  10. Creek

    Creek 1,000+ Posts

    I’ve found that Ohio folks have more tattoos, love to fight and play football more than damn near any other state. They are tough people but suck at parties.
     
    • Hot Hot x 1
  11. wadster

    wadster 5,000+ Posts

    Never thought I'd hope for a concussion. Best of the things for Rising. Just hope he didn't get a worse injury.
     
    • Agree Agree x 1
  12. George Bailey

    George Bailey No beans in my chili, thank you

    You wouldn't know it by looking at their player's home states...

    Football
     
  13. Chop

    Chop 10,000+ Posts

    Good catch there by the Bucks’ WR for the TD. He’s wearing shorts…
     
  14. WorsterMan

    WorsterMan 10,000+ Posts

    Utes are doomed without Cam....
     
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  15. BALL IS LIFE

    BALL IS LIFE 500+ Posts

    Please tell me we at least offered that OSU WR from Rockwall !!
     
    • Agree Agree x 1
    • WTF? WTF? x 1
  16. Chinstrap

    Chinstrap 1,000+ Posts

    Oh. And all of their women have fat legs.
     
    • Agree Agree x 1
    • Funny Funny x 1
  17. Giovanni Jones

    Giovanni Jones 1,000+ Posts

    In my mind’s eye, the needle on the tOSU Fan Arrogance Meter is edging closer to “Totally Insufferable”
     
    • Agree Agree x 1
  18. Giovanni Jones

    Giovanni Jones 1,000+ Posts

    Dang, UU has a decent backup QB
     
  19. WorsterMan

    WorsterMan 10,000+ Posts

    No so fast Woo, Utah ain't dead yet.

    Wow, 48-48
     
    • Agree Agree x 1
  20. moondog_LFZ

    moondog_LFZ 2,500+ Posts

    Not so fast, my friend.
     
    • Like Like x 2
  21. SabreHorn

    SabreHorn 10,000+ Posts

    Duke,

    Classless, clueless and cheap.

    Made me feel bad though that for the cost of one pair of my boots, I could have clothed an entire town in Ohio.
     
    • Funny Funny x 2
  22. LHABSOB

    LHABSOB 1,000+ Posts

    Assume this is rhetorical... it was pretty well documented that we inexplicably failed to offer the kid. Pathetic decision...
     
    • Agree Agree x 1
  23. BevoJoe

    BevoJoe 10,000+ Posts

    Damn! . . . OSU moving the ball for a last minute FG.
     
  24. BevoJoe

    BevoJoe 10,000+ Posts

    CRAP!! UU can't get a stop. 12 seconds left. OSU inside the 5 gonna try a FG
     
  25. WorsterMan

    WorsterMan 10,000+ Posts

    Ballgame.

    48-45 bucks :facepalm:
     
  26. BevoJoe

    BevoJoe 10,000+ Posts

    OSU FG is good and that leaves 9 seconds on the clock. Why didn't UU use some TOs to save some clock?
     
    • Agree Agree x 1
  27. HalRex

    HalRex 250+ Posts

    Entertaining game, I guess. Horrible football tho.
     
    • Agree Agree x 1
    • Winner Winner x 1
  28. BevoJoe

    BevoJoe 10,000+ Posts

    Why did the return man try to run it out instead of taking a Fare catch? Might Have had one, maybe two down field throws.
     
    • Agree Agree x 1
    • Winner Winner x 1
  29. MeatHeadHorn

    MeatHeadHorn 250+ Posts

    Who let Smith-Njigba out of Texas?!?
     
    • Hot Hot x 2
    • Winner Winner x 1
  30. moondog_LFZ

    moondog_LFZ 2,500+ Posts

    Good game.
    Wish Utes coulda held on.
     
    • Agree Agree x 4

Share This Page